Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bajnai Gordon kihagyja Gödöllőt 2013-06-02 11:47:48 Szelényi Zsuzsa, Mendrey László és Székely Sándor fémjelzik az Együtt 2014-PM gödöllői aktivistái által június 12-re meghirdetett oktatáspolitikai fórumot
Együtt 2014-PM-eseket agitált Vécsey László 2013-04-25 17:40:39 Botrány és rendbontás nélkül ért véget az eltérő nézeteket valló politikai pártok azonos időpontra szervezett megmozdulása Gödöllő főterén